Virtuální ústředna infobip

Díky virtuální ústředně s centralizovaným systémem infobip můžete na jediném místě zpracovávat hlasová volání, SMS, e-mail, WhatsApp, Messenger, Viber, CRM systémy ad.

K tomu poskytuje celou řadu funkcí od automatických odpovědí a IVR stromů přes automatické scénáře, chatboty a voiceboty až po kompletní komerční i komunikační historii každého zákazníka.

Jsme jediný certifikovaný partner v ČR na systém Infobip. Implementujeme ale i další omnichannel platformy a díky tomu vám doporučíme nejvhodnější řešení právě pro vaše potřeby. 

Virtuální ústředna infobip
Virtuální ústředna infobip

Virtuální ústředna infobip

Díky virtuální ústředně s centralizovaným systémem infobip můžete na jediném místě zpracovávat hlasová volání, SMS, e-mail, WhatsApp, Messenger, Viber, CRM systémy ad.

K tomu poskytuje celou řadu funkcí od automatických odpovědí a IVR stromů přes automatické scénáře, chatboty a voiceboty až po kompletní komerční i komunikační historii každého zákazníka.

Jsme jediný certifikovaný partner v ČR na systém Infobip. Implementujeme ale i další omnichannel platformy a díky tomu vám doporučíme nejvhodnější řešení právě pro vaše potřeby. 

>
Platíte pouze za to, co využíváte
Nastavíme vám jen ty funkce, které skutečně využijete. Pokud budete expandovat, jednoduše vám systém rozšíříme přesně podle vašich potřeb.
>
Vše na jednom místě
Hlasová volání, SMS, e-mail, WhatsApp, Messenger, Viber, CRM systémy a další platformy – to vše na jediném místě bez nutnosti přepínání.
>
Bez zbytečného čekání
Operátoři okamžitě vidí kompletní komerční i komunikační historii zákazníka. Prémioví klienti nečekají na lince a jsou přepojení na konkrétní operátory.
>
Spolehlivost i podpora 24/7
Garantujeme vám dostupnost 99,99 % služeb a poskytujeme nepřetržitou zákaznickou podporu.
Posuňte váš zákaznický servis na novou úroveň – přejděte na omnichannel řešení, které šetří čas vašich zákazníků i telefonních operátorů.
>
Vše na jednom místě

Vše na jednom místě

Rozjet vlastní kontaktní centrum s mezinárodní virtuální ústřednou a s vícekanálovou komunikací nikdy nebylo jednodušší: bez nutnosti vysokých počátečních investic, a navíc platíte pouze za to, co skutečně využíváte.

Virtuální ústředna Infobip a kontaktní centrum v jednom dokáže na jediném místě propojit veškeré informace o zákaznících i všechny komunikační platformy.

K tomu poskytuje celou řadu funkcí od automatických odpovědí a IVR stromů přes automatické scénáře, chatboty a voiceboty až po kompletní komerční i komunikační historii každého zákazníka.

Operátoři kontaktního centra tak získají naprostý přehled a mohou zákazníkům rychleji poskytnout relevantní informace – bez ohledu na to, jaký komunikační kanál klienti upřednostní. Samozřejmostí je možnost nastavení skóringu zákazníků, díky kterému můžete prémiovým klientům automaticky zkrátit čekání na lince nebo je rovnou přesměrovat na konkrétního telefonního operátora.  

Nová úroveň zákaznické zkušenosti

Virtuální ústředna a kontaktní centrum Infobip zefektivní práci operátorů, kteří stihnou za stejnou dobu vyřídit požadavky více zákazníků.

Stejně tak ale výrazně zvýší úroveň zákaznické zkušenosti. Klient může použít libovolný komunikační kanál a nemusí čekat, až jeho profil vyhledá operátor v databázi.

Díky automatickým scénářům, chatbotům a voicebotům můžete s klienty komunikovat i v čase mimo pracovní dobu operátorů – a posunout tak zákaznickou zkušenost na novou úroveň.

>
Nová úroveň zákaznické zkušenosti
>
Garance flexibility, bezpečnosti i spolehlivosti

Garance flexibility, bezpečnosti i spolehlivosti

Virtuální ústředna se plně přizpůsobí vašim potřebám – její kapacitu a funkce můžete libovolně škálovat a rozšiřovat. Přitom ale vždy platíte pouze za to, co využíváte.

Jsme jediný certifikovaný partner Infobip pro Českou republiku, díky čemuž vám garantujeme dostupnost 99,99 % a podporu 24/7. Systém provozujeme v datových centrech s velmi vysokou mírou zabezpečení a s nepřetržitým monitoringem.

Vše zařídíme za vás – doporučíme vhodnou platformu, nakonfigurujeme ji a zajistíme spolehlivý provoz. K implementaci a provozu nemusíte alokovat čas svého IT.

Jak pomáháme klientům s komunikací

V České republice patříme k jednomu z nejvýznamnějších poskytovatelů tiskových řešení. Máme přes 30 let zkušeností na trhu, 200 zaměstnanců a více než 2000 klientů. Dělíme se na 3 divize – CGOS, PLAN a PRINT. V této případové studii rozebereme, jak divize CGOS, která zajišťuje efektivní propojování tisku s digitálem, dodala divizi PRINT systém automatického odesílání personalizovaných narozeninových přání.

Ketodiet je retailová společnost, která prodává vlastní produkty a služby v oblasti redukce váhy, speciální výživy a výživového poradenství. S rozvojem firmy samotné musel zákonitě přijít i rozvoj komunikačního portfolia, protože stávající přestávalo stačit. A právě s tímto se na nás firma Ketodiet obrátila.  

Našeho klienta společnost Vodafone snad ani nemusíme představovat. Široká veřejnost ho zná jako jednoho z největších a roky etablovaných mobilních operátorů. Oslovili nás kvůli přílišné složitosti administrativních procesů corporate sales. Před námi stál nemalý úkol: zjednodušit a zautomatizovat vnitřní procesy, což jsme řešili se zástupcem společnosti Kryštofem Zbytovským.

ISO 9001
ISO 14001
ISO 27001
Circularo
DigiSign
Feedyou
Infobip
inSign
Kadel
Mailkit
Quadient
Surfly
Meiro logo
20letá tradice firmy
Optimalizace klientské komunikace je naší doménou už 20 let. Za tu dobu jsme získali důvěru těch nejznámějších firem na trhu. 75 % z nich pomáháme s příchozí a odchozí komunikací online i offline více než 12 let.
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
>
© 2024 Copy General, Všechna práva vyhrazena.

Zásady zpracování osobních údajů

Nastavení cookies