Virtuální ústředna infobip
Díky virtuální ústředně s centralizovaným systémem infobip můžete na jediném místě zpracovávat hlasová volání, SMS, e-mail, WhatsApp, Messenger, Viber, CRM systémy ad.
K tomu poskytuje celou řadu funkcí od automatických odpovědí a IVR stromů přes automatické scénáře, chatboty a voiceboty až po kompletní komerční i komunikační historii každého zákazníka.
Jsme jediný certifikovaný partner v ČR na systém Infobip. Implementujeme ale i další omnichannel platformy a díky tomu vám doporučíme nejvhodnější řešení právě pro vaše potřeby.
Virtuální ústředna infobip
Díky virtuální ústředně s centralizovaným systémem infobip můžete na jediném místě zpracovávat hlasová volání, SMS, e-mail, WhatsApp, Messenger, Viber, CRM systémy ad.
K tomu poskytuje celou řadu funkcí od automatických odpovědí a IVR stromů přes automatické scénáře, chatboty a voiceboty až po kompletní komerční i komunikační historii každého zákazníka.
Jsme jediný certifikovaný partner v ČR na systém Infobip. Implementujeme ale i další omnichannel platformy a díky tomu vám doporučíme nejvhodnější řešení právě pro vaše potřeby.
Rozjet vlastní kontaktní centrum s mezinárodní virtuální ústřednou a s vícekanálovou komunikací nikdy nebylo jednodušší: bez nutnosti vysokých počátečních investic, a navíc platíte pouze za to, co skutečně využíváte.
Virtuální ústředna Infobip a kontaktní centrum v jednom dokáže na jediném místě propojit veškeré informace o zákaznících i všechny komunikační platformy.
K tomu poskytuje celou řadu funkcí od automatických odpovědí a IVR stromů přes automatické scénáře, chatboty a voiceboty až po kompletní komerční i komunikační historii každého zákazníka.
Operátoři kontaktního centra tak získají naprostý přehled a mohou zákazníkům rychleji poskytnout relevantní informace – bez ohledu na to, jaký komunikační kanál klienti upřednostní. Samozřejmostí je možnost nastavení skóringu zákazníků, díky kterému můžete prémiovým klientům automaticky zkrátit čekání na lince nebo je rovnou přesměrovat na konkrétního telefonního operátora.
Virtuální ústředna a kontaktní centrum Infobip zefektivní práci operátorů, kteří stihnou za stejnou dobu vyřídit požadavky více zákazníků.
Stejně tak ale výrazně zvýší úroveň zákaznické zkušenosti. Klient může použít libovolný komunikační kanál a nemusí čekat, až jeho profil vyhledá operátor v databázi.
Díky automatickým scénářům, chatbotům a voicebotům můžete s klienty komunikovat i v čase mimo pracovní dobu operátorů – a posunout tak zákaznickou zkušenost na novou úroveň.
Virtuální ústředna se plně přizpůsobí vašim potřebám – její kapacitu a funkce můžete libovolně škálovat a rozšiřovat. Přitom ale vždy platíte pouze za to, co využíváte.
Jsme jediný certifikovaný partner Infobip pro Českou republiku, díky čemuž vám garantujeme dostupnost 99,99 % a podporu 24/7. Systém provozujeme v datových centrech s velmi vysokou mírou zabezpečení a s nepřetržitým monitoringem.
Vše zařídíme za vás – doporučíme vhodnou platformu, nakonfigurujeme ji a zajistíme spolehlivý provoz. K implementaci a provozu nemusíte alokovat čas svého IT.
V České republice patříme k jednomu z nejvýznamnějších poskytovatelů tiskových řešení. Máme přes 30 let zkušeností na trhu, 200 zaměstnanců a více než 2000 klientů. Dělíme se na 3 divize – CGOS, PLAN a PRINT. V této případové studii rozebereme, jak divize CGOS, která zajišťuje efektivní propojování tisku s digitálem, dodala divizi PRINT systém automatického odesílání personalizovaných narozeninových přání.
Ketodiet je retailová společnost, která prodává vlastní produkty a služby v oblasti redukce váhy, speciální výživy a výživového poradenství. S rozvojem firmy samotné musel zákonitě přijít i rozvoj komunikačního portfolia, protože stávající přestávalo stačit. A právě s tímto se na nás firma Ketodiet obrátila.
Našeho klienta společnost Vodafone snad ani nemusíme představovat. Široká veřejnost ho zná jako jednoho z největších a roky etablovaných mobilních operátorů. Oslovili nás kvůli přílišné složitosti administrativních procesů corporate sales. Před námi stál nemalý úkol: zjednodušit a zautomatizovat vnitřní procesy, což jsme řešili se zástupcem společnosti Kryštofem Zbytovským.