Inteligentní chatbot

Chatbot je inteligentní nástroj, který dokáže díky automatizaci až o 70 % zredukovat počet přímých zákaznických dotazů. Hravě tak sníží vaše back-office náklady, a přitom zvýší obrat v obchodě.

Poradí si nejen s rutinní komunikací, ale i s důležitou administrativou. Od klientů například zvládne získat všechny potřebné informace a vytvořit podle nich smlouvu, kterou podepíše elektronickým podpisem a odešle, případně i vytiskne papírovou kopii a pošle ji na požadovanou adresu.

Inteligentní chatbot
Inteligentní chatbot

Inteligentní chatbot

Chatbot je inteligentní nástroj, který dokáže díky automatizaci až o 70 % zredukovat počet přímých zákaznických dotazů. Hravě tak sníží vaše back-office náklady, a přitom zvýší obrat v obchodě.

Poradí si nejen s rutinní komunikací, ale i s důležitou administrativou. Od klientů například zvládne získat všechny potřebné informace a vytvořit podle nich smlouvu, kterou podepíše elektronickým podpisem a odešle, případně i vytiskne papírovou kopii a pošle ji na požadovanou adresu.

Proč si vybrat právě naše služby

>
Úvodní analýzu a návrh řešení vám připravíme zdarma
>
Ušetříme vám až 50 % nákladů díky propojení všech dat do jednoho systému
>
Jsme česká firma s podporou 24/7
>
Máme za sebou 30 let zkušeností s firemní komunikací
Pořiďte si chytrého pomocníka, kterého si zamilujete. Stačí nastavit a o všechno další se postará sám. První výsledky uvidíte už během několika dní.
>
Snížení přímých dotazů až o 70 %

Snížení přímých dotazů až o 70 %

Chatbot nikdy nespí. S klienty dokáže komunikovat v kteroukoliv denní i noční hodinu a ulehčit tak práci svým lidským kolegům. 

Klienty snadno roztřídí do segmentů podle jejich požadavků a předá je do těch správných řešitelských skupin. U některých procesů dokáže kompletně vyřešit až 70 % požadavků

Pokud si neporadí sám, předá jednoduše historii své komunikace s klientem lidskému kolegovi. Ten pak může na jakékoliv platformě na celý rozhovor plynule navázat a situaci vyřešit.

Bezpečné nakládání s osobními i bankovními údaji

Chatbot perfektně ovládá český jazyk a dokáže pracovat i s osobními nebo bankovními údaji.

Pomůže vám tak třeba i v oblasti HR, bankovnictví nebo pojišťovnictví.

Chatbot v HR
Chatbot zaujme všechny uchazeče o práci už při první návštěvě vašeho webu. Zodpoví jejich dotazy a dokáže je nasměrovat k výběru vhodné volné pozice.

>
Bezpečné nakládání s osobními i bankovními údaji
>
Dokonalá personalizace

Dokonalá personalizace

Chatbot v bance
Pomocí personalizované e-mailové kampaně pozveme klienty k individualizované nabídce. V bezpečí internetového bankovnictví jim pak může chatbot zobrazovat i data podléhající bankovnímu tajemství.

Chatbot v pojišťovně
V případě potřeby přehodnotit podmíny pojištění pošle chatbot klientovi e-mailem nabídku na indexaci pojistky. Jejím prostřednictvím ho pozve na speciální microsite nabízející nové varianty pojištění. Po vybrání vhodné varianty chatbot zobrazí klientovi návrh smlouvy a nabídne mu možnost digitálního podpisu. Nakonec hotovou pojistku odešle na požadovanou adresu.

Jak pomáháme klientům s komunikací

Nové požadavky zákazníků vedly k potřebě nových komunikačních kanálů

Společnost Bolt se snaží zvýšit konverzi prostřednictvím registrace řidičů

Mutua Madrileña je se stovkami tisíc zákazníků po celé zemi nejrozšířenější pojišťovnou ve Španělsku, která poskytuje životní, automobilové, zdravotní a úrazové pojištění a také penzijní a investiční fondy.

Jsme certifikováni dle norem

ISO 9001
ISO 14001
ISO 27001

Využíváme technologie

Circularo
DigiSign
Feedyou
Infobip
inSign
Kadel
Mailkit
Quadient
Surfly
Meiro logo
20letá tradice firmy
Optimalizace klientské komunikace je naší doménou už 20 let. Za tu dobu jsme získali důvěru těch nejznámějších firem na trhu. 75 % z nich pomáháme s příchozí a odchozí komunikací online i offline více než 12 let.
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
>
© 2024 Copy General, Všechna práva vyhrazena.

Zásady zpracování osobních údajů

Nastavení cookies