Inteligentní chatbot
Chatbot je inteligentní nástroj, který dokáže díky automatizaci až o 70 % zredukovat počet přímých zákaznických dotazů. Hravě tak sníží vaše back-office náklady, a přitom zvýší obrat v obchodě.
Poradí si nejen s rutinní komunikací, ale i s důležitou administrativou. Od klientů například zvládne získat všechny potřebné informace a vytvořit podle nich smlouvu, kterou podepíše elektronickým podpisem a odešle, případně i vytiskne papírovou kopii a pošle ji na požadovanou adresu.
Inteligentní chatbot
Chatbot je inteligentní nástroj, který dokáže díky automatizaci až o 70 % zredukovat počet přímých zákaznických dotazů. Hravě tak sníží vaše back-office náklady, a přitom zvýší obrat v obchodě.
Poradí si nejen s rutinní komunikací, ale i s důležitou administrativou. Od klientů například zvládne získat všechny potřebné informace a vytvořit podle nich smlouvu, kterou podepíše elektronickým podpisem a odešle, případně i vytiskne papírovou kopii a pošle ji na požadovanou adresu.
Proč si vybrat právě naše služby
Chatbot nikdy nespí. S klienty dokáže komunikovat v kteroukoliv denní i noční hodinu a ulehčit tak práci svým lidským kolegům.
Klienty snadno roztřídí do segmentů podle jejich požadavků a předá je do těch správných řešitelských skupin. U některých procesů dokáže kompletně vyřešit až 70 % požadavků.
Pokud si neporadí sám, předá jednoduše historii své komunikace s klientem lidskému kolegovi. Ten pak může na jakékoliv platformě na celý rozhovor plynule navázat a situaci vyřešit.
Chatbot perfektně ovládá český jazyk a dokáže pracovat i s osobními nebo bankovními údaji.
Pomůže vám tak třeba i v oblasti HR, bankovnictví nebo pojišťovnictví.
Chatbot v HR
Chatbot zaujme všechny uchazeče o práci už při první návštěvě vašeho webu. Zodpoví jejich dotazy a dokáže je nasměrovat k výběru vhodné volné pozice.
Chatbot v bance
Pomocí personalizované e-mailové kampaně pozveme klienty k individualizované nabídce. V bezpečí internetového bankovnictví jim pak může chatbot zobrazovat i data podléhající bankovnímu tajemství.
Chatbot v pojišťovně
V případě potřeby přehodnotit podmíny pojištění pošle chatbot klientovi e-mailem nabídku na indexaci pojistky. Jejím prostřednictvím ho pozve na speciální microsite nabízející nové varianty pojištění. Po vybrání vhodné varianty chatbot zobrazí klientovi návrh smlouvy a nabídne mu možnost digitálního podpisu. Nakonec hotovou pojistku odešle na požadovanou adresu.
Nové požadavky zákazníků vedly k potřebě nových komunikačních kanálů
Společnost Bolt se snaží zvýšit konverzi prostřednictvím registrace řidičů
Mutua Madrileña je se stovkami tisíc zákazníků po celé zemi nejrozšířenější pojišťovnou ve Španělsku, která poskytuje životní, automobilové, zdravotní a úrazové pojištění a také penzijní a investiční fondy.
Jsme certifikováni dle norem
Využíváme technologie