Mapování zákaznické cesty 

Pomůžeme vám vcítit se do vašich klientů. Zmapujeme krok za krokem celou jejich zákaznickou cestu a získáme vám tak cenný vhled do zkušeností a pocitů, které cestou k nákupu u vás prožívají. 

Díky hloubkové analýze CX (customer experience) zjistíme, kde dochází k zádrhelům a odkud vám utíkají klienti ke konkurenci. Navrhneme, jak procesy v daných bodech vylepšit, a klienty si tak udržet.  

Zákaznické cesty můžeme zmapovat pro firmu jako celek, pro vybranou službu nebo se dokonce zaměřit jen na konkrétní touchpoint. 

Mapování zákaznické cesty 
Mapování zákaznické cesty 

Mapování zákaznické cesty 

Pomůžeme vám vcítit se do vašich klientů. Zmapujeme krok za krokem celou jejich zákaznickou cestu a získáme vám tak cenný vhled do zkušeností a pocitů, které cestou k nákupu u vás prožívají. 

Díky hloubkové analýze CX (customer experience) zjistíme, kde dochází k zádrhelům a odkud vám utíkají klienti ke konkurenci. Navrhneme, jak procesy v daných bodech vylepšit, a klienty si tak udržet.  

Zákaznické cesty můžeme zmapovat pro firmu jako celek, pro vybranou službu nebo se dokonce zaměřit jen na konkrétní touchpoint. 

Získejte kontrolu nad nákupním chováním vašich klientů.
>
Zlepšete komunikaci přesně tam, kde je třeba

Zlepšete komunikaci přesně tam, kde je třeba

Nestřílejte naslepo. Mapa zákaznických cest, často označovaná jako customer journey, jasně odhalí, ve které fázi nákupu se zákazníci ztrácejí, tápou, nebo rovnou odcházejí ke konkurenci. 

Budete tak přesně vědět, kde je třeba klientská komunikace vylepšit, abyste klienty dovedli hladce až do požadovaného cíle. 

Zjistěte, jak se klienti při nákupu cítí

Sběr zpětné vazby v jednotlivých krocích zákaznické cesty (tzv. touchpointech) vám pomůže vžít se do kůže vašich klientů a lépe pochopit vaši CJM, tedy customer journey map.  

Zjistíte, jak se v jednotlivých krocích cítí a zda mají motivaci pokračovat dál. Díky tomu se můžete snadno rozhodnout, co konkrétního v komunikaci vylepšit a jak klienty motivovat k pokračování v jejich cestě. 

>
Zjistěte, jak se klienti při nákupu cítí
>
Jak to funguje

Jak to funguje

Ze všeho nejdřív si společně ujasníme cíle, kterých si přejete dosáhnout. Většinou jde o zvýšení konverze a snížení míry opuštění, chybovosti a procenta klientů, kteří kontaktují zákaznickou podporu. 

Hned poté se seznámíme s vaším klientem. Sestavíme si detailní popis typické klientské persony s jejími přáními, znalostmi, dovednostmi a motivací k nákupu. Podle toho nastavíme tón komunikace, který bude nejlépe odpovídat klientovým potřebám. 

Nakonec s pomocí vizualizačních nástrojů vytvoříme detailní popis průchodu službou, který zachycuje jak prvky viditelné pro zákazníka (front-stage), tak procesní část skrytou ve firmě (back-stage). Tento popis lze považovat za základní customer journey. 

Díky tomu získáte jasný přehled, zda je nastavení vašich služeb v souladu s očekáváním klientů, nebo ne. 

Jak pomáháme klientům s komunikací

Nové požadavky zákazníků vedly k potřebě nových komunikačních kanálů

UNICEF, Dětský fond Organizace spojených národů, usiluje o lepší svět pro každé dítě, každý den a všude. UNICEF pracuje na nejtěžších místech světa, aby se dostal k nejznevýhodněnějším dětem na světě. Jsme rádi, že jim pomáhá i naše komunikační řešení

Jsme certifikováni dle norem

 

ISO 9000
ISO 14001
ISO 27001

Využíváme technologie

 

Circularo
DigiSign
Feedyou
Infobip
inSign
Kadel
Mailkit
Surfly
Twilion
20letá tradice firmy
Optimalizace klientské komunikace je naší doménou už 20 let. Za tu dobu jsme získali důvěru těch nejznámějších firem na trhu. 75 % z nich pomáháme s příchozí a odchozí komunikací online i offline více než 12 let.
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
>
© 2024 Copy General, Všechna práva vyhrazena.

Zásady zpracování osobních údajů

Nastavení cookies