Omnichannel komunikační centrum
Komunikujte se svými zákazníky z jednoho místa prostřednictvím jakéhokoli kanálu.
Oslovte je formou, která je jim nejbližší. Zlepšíte tak jejich zákaznickou zkušenost a zvýšíte vaše konverze.
Omnichannel komunikační centrum
Komunikujte se svými zákazníky z jednoho místa prostřednictvím jakéhokoli kanálu.
Oslovte je formou, která je jim nejbližší. Zlepšíte tak jejich zákaznickou zkušenost a zvýšíte vaše konverze.
Omnichannel komunikace představuje skvělé řešení, jak oslovit zákazníky na jakémkoli komunikačním kanálu. Přehledně a jednoduše z jedné jediné aplikace.
Ať už jim chcete poskytovat podporu v reálném čase prostřednictvím aplikace WhatsApp a sociálních médií, sdílet věrnostní pobídky prostřednictvím e-mailu, posílat oznámení o doručení SMS nebo propagovat nové produkty pomocí multimediálních RCS zpráv, které jsou uživatelům telefonů poskytovány prostřednictvím sítí jejich operátorů.
Neztrácejte čas složitým vyhledáváním informací napříč různými platformami. Stačí jednou kliknout a hned víte, co jste s klientem už v minulosti řešili.
Nové informace vám snadno a rychle zapadnou do předchozího kontextu. Sobě ušetříte zbytečné starosti a klientovi nepříjemné čekání.
Ušetřete svůj čas i náklady. Rutinní dotazy za vás hravě zvládnou vyřídit inteligentní chatboti.
O bezpečí klientských dat se však bát nemusíte. Naše řešení jsou plně v souladu s předpisy pro ochranu osobních dat a jsou certifikovaná pro finanční a zdravotní údaje.
Automatizace komunikace vám navíc pomůže až o 61 % snížit vaši chybovost. A nemusíte na nic čekat. Všechny naše nástroje můžete začít ihned využívat.
Společnost Carsome Group - největší malajsijský technologický jednorožec a největší platforma pro e-commerce v jihovýchodní Asii pro nákup a prodej ojetých automobilů - chtěla optimalizovat svůj zákaznický servis a proces generování zákazníků.
Nové požadavky zákazníků vedly k potřebě nových komunikačních kanálů
Společnost Bolt se snaží zvýšit konverzi prostřednictvím registrace řidičů
Využíváme technologie