Hromadná personalizovaná komunikace
Díky správně automatizované komunikaci zvýšíte efektivitu vašich zaměstnanců a zároveň si zachováte osobní přístup ke každému jednotlivému klientovi.
Pomůžeme vám s výběrem vhodného nástroje i propojením širokého spektra kanálů, které vám pomohou posunout zákaznickou zkušenost o pořádný kus kupředu.
Hromadná personalizovaná komunikace
Díky správně automatizované komunikaci zvýšíte efektivitu vašich zaměstnanců a zároveň si zachováte osobní přístup ke každému jednotlivému klientovi.
Pomůžeme vám s výběrem vhodného nástroje i propojením širokého spektra kanálů, které vám pomohou posunout zákaznickou zkušenost o pořádný kus kupředu.
Zdarma vám zpracujeme úvodní analýzu a navrhneme, jak nejlépe komunikaci s vašimi klienty vylepšit.
Plná automatizace omnikanálové komunikace vám ušetří desítky hodin, které byste trávili rutinními činnostmi, a dokáže až o 61 % snížit chybovost. Náš automat zajistí komunikaci s klienty napříč širokým spektrem komunikačních kanálů i možnost propojení s call centrem.
Efektivita vaší firmy se výrazně zvýší, osobní přístup ke každému klientovi zůstane díky dokonale personalizované komunikaci i nadále zachován.
Komunikujte se svými zákazníky napříč různými kanály pohodlně z jednoho místa. Jediný nástroj vám umožní klientům odesílat nejen newslettery nebo SMS zprávy, ale i notifikace na Messenger nebo WhatsApp. Personalizované šablony se navíc postarají i o sjednocení vzhledu a obsahu veškeré komunikace a lze je napojit i na interní procesy v CRM systémech.
Měsíčně odešleme až 700 000 e-mailů a 60 000 SMS zpráv. Každé sdělení je maximálně personalizované danému zákazníkovi na míru. Jednoduše a bezpečně se dokážeme napojit téměř na jakýkoliv datový zdroj informací a získat potřebné podklady.
Na jejich základě jsme schopni vyprodukovat statisíce personalizovaných dokumentů v požadovaných formátech a zajistit jejich distribuci prostřednictvím fyzických i digitálních kanálů – ať už jde o tisk, nebo vkládání příloh do e-mailů.
Interaktiv je promyšlený nástroj pro centralizovanou tvorbu a správu klientských dokumentů. Díky němu můžete snadno řídit váš obchodní vztah s klientem osobně i online. Postará se o propočty nabídek, cross-sell i up-sell a pomůže vám se zvýšením tržeb.
Náš chatbot totiž zvládá hravě oboustrannou komunikaci. Pomocí klíčových dat, která posbírá o vašich klientech, dokáže totiž později poradci napovědět, jaké další služby nebo produkty je vhodné klientovi nabídnout.
Ketodiet je retailová společnost, která prodává vlastní produkty a služby v oblasti redukce váhy, speciální výživy a výživového poradenství. S rozvojem firmy samotné musel zákonitě přijít i rozvoj komunikačního portfolia, protože stávající přestávalo stačit. A právě s tímto se na nás firma Ketodiet obrátila.
Velký bankovní dům nás požádal o vytvoření plně online komunikačního scénáře, který by usnadnil odložení splátek úvěrů v reakci na možné masivní propady příjmů způsobené pandemií covidu-19. Cílem projektu bylo efektivně a co nejrychleji odbavit velké množství klientů, kteří potřebovali odložit splátky svých úvěrů.
Našeho klienta společnost Vodafone snad ani nemusíme představovat. Široká veřejnost ho zná jako jednoho z největších a roky etablovaných mobilních operátorů. Oslovili nás kvůli přílišné složitosti administrativních procesů corporate sales. Před námi stál nemalý úkol: zjednodušit a zautomatizovat vnitřní procesy, což jsme řešili se zástupcem společnosti Kryštofem Zbytovským.