Zákaznická datová platforma (CDP)
Technologie CDP je ústřední systém, který sbírá a propojuje zákaznická data ze všech online i offline zdrojů.
Do jedné přehledné databáze sloučíme data z vašich webových stránek, aplikací, kontaktního centra, CRM, ERP, věrnostních karet i platebních systémů. Všechny data o svých zákaznících tak budete mít přehledně na jednom místě.
Díky dokonalé personalizaci zefektivníte práci zákaznického centra i zlepšíte spokojenost vašich zákazníků.
V roce 2024 jsme se stali certifikovaným partnerem CDP platformy Meiro.
Zákaznická datová platforma (CDP)
Technologie CDP je ústřední systém, který sbírá a propojuje zákaznická data ze všech online i offline zdrojů.
Do jedné přehledné databáze sloučíme data z vašich webových stránek, aplikací, kontaktního centra, CRM, ERP, věrnostních karet i platebních systémů. Všechny data o svých zákaznících tak budete mít přehledně na jednom místě.
Díky dokonalé personalizaci zefektivníte práci zákaznického centra i zlepšíte spokojenost vašich zákazníků.
V roce 2024 jsme se stali certifikovaným partnerem CDP platformy Meiro.
Proč si vybrat právě naše služby
Získejte centralizovaný pohled na své zákazníky a všechny jejich komunikační cesty a naučte se předvídat jejich nákupní chování.
Do jedné přehledné databáze sloučí data z vašich webových stránek, aplikací, kontaktního centra, CRM, ERP, věrnostních karet i platebních systémů.
Platforma CDP sbírá a analyzuje všechna zákaznická data v reálném čase. Neustále tak budete mít k dispozici nejaktuálnější údaje a získáte možnost rychle a flexibilně reagovat na změny potřeb a preferencí vašich zákazníků.
Díky přesnějšímu zacílení a dokonalé personalizaci kompletního obsahu budete vždy o krok před konkurencí a vaše konverze i zisky porostou.
Díky sběru dat ze všech interakcí vašich zákazníků dokáže CDP snadno předvídat jejich budoucí nákupní chování a podle toho jim ušít nabídku produktů či služeb přímo na míru.
Vaši marketingovou komunikaci navíc zvládne dokonale zautomatizovat. Pomocí předpřipravených scénářů pro jednotlivé kroky každé z obchodních situací vás dokáže v marketingové komunikaci se zákazníky hravě zastoupit. Podpoří váš prodej, a přitom ušetří váš čas i téměř 50 % nákladů.
Společnost Carsome Group - největší malajsijský technologický jednorožec a největší platforma pro e-commerce v jihovýchodní Asii pro nákup a prodej ojetých automobilů - chtěla optimalizovat svůj zákaznický servis a proces generování zákazníků.
Digitalizace komunikace zákaznických služeb
Společnost Bolt se snaží zvýšit konverzi prostřednictvím registrace řidičů
Jsme certifikování dle norem
Využíváme technologie