Mystery shopping klientské komunikace
Zmapujeme klíčové scénáře vašich služeb, podíváme se na ně pohledem klientů a zjistíme, zda personalizovaná komunikace odpovídá jejich očekávání a potřebám.
Odhalíme slabá místa a navrhneme řešení k jejich zlepšení
Mystery shopping klientské komunikace
Zmapujeme klíčové scénáře vašich služeb, podíváme se na ně pohledem klientů a zjistíme, zda personalizovaná komunikace odpovídá jejich očekávání a potřebám.
Odhalíme slabá místa a navrhneme řešení k jejich zlepšení
Někdy je těžké udržet si v rámci firmy patřičný odstup a vnímat rozdíly mezi tím, co klientům říkáte, a tím, co chtějí opravdu slyšet. My ten odstup ale máme.
Na vaši komunikaci se podíváme očima vašich typických klientů a vysvětlíme vám, jak vás vnímají.
Pomůžeme vám vychytat všechny chyby v komunikaci. Zjistíme, zda personalizovaná komunikace naplňuje očekávání klientů a zda je pro ně vždy vše srozumitelné.
Navrhneme vám, kde ubrat, kde přidat a co vylepšit, aby byly vaše možnosti i požadavky klientů v souladu.
Posílení slabých míst ve vaší komunikaci s klienty vám pomůže zvýšit konverzní poměr i celkový obrat, a zároveň až o 50 % snížit náklady na řešení dotazů a stížností.
Společnost Carsome Group - největší malajsijský technologický jednorožec a největší platforma pro e-commerce v jihovýchodní Asii pro nákup a prodej ojetých automobilů - chtěla optimalizovat svůj zákaznický servis a proces generování zákazníků.
Společnost Bolt se snaží zvýšit konverzi prostřednictvím registrace řidičů
UNICEF, Dětský fond Organizace spojených národů, usiluje o lepší svět pro každé dítě, každý den a všude. UNICEF pracuje na nejtěžších místech světa, aby se dostal k nejznevýhodněnějším dětem na světě. Jsme rádi, že jim pomáhá i naše komunikační řešení
Jsme certifikováni dle norem
Využíváme technologie