Řešení pro zákaznický servis

Komunikace se zákazníky z jednoho místa vám umožní lépe koordinovat a optimalizovat vzájemné interakce. Usnadněte práci svým operátorům a získejte díky jedinému systému snadný přístup ke všem konverzacím se zákazníky i jejich datům. Ať už jde o hovory, e-maily, SMS zprávy, nebo sociální sítě

Propojte všechny kanály zákaznického centra do jednoho nástroje a zjednodušte si práci pomocí virtuální ústředny, IVR a inteligentních chatbotů. Díky analýze v reálném čase budete mít o všech datech neustálý přehled. 

Řešení pro zákaznický servis
Řešení pro zákaznický servis

Řešení pro zákaznický servis

Komunikace se zákazníky z jednoho místa vám umožní lépe koordinovat a optimalizovat vzájemné interakce. Usnadněte práci svým operátorům a získejte díky jedinému systému snadný přístup ke všem konverzacím se zákazníky i jejich datům. Ať už jde o hovory, e-maily, SMS zprávy, nebo sociální sítě

Propojte všechny kanály zákaznického centra do jednoho nástroje a zjednodušte si práci pomocí virtuální ústředny, IVR a inteligentních chatbotů. Díky analýze v reálném čase budete mít o všech datech neustálý přehled. 

Proč si vybrat právě naše služby

>
Úvodní analýzu a návrh řešení vám připravíme zdarma
>
Pomůžeme vám se všemi komunikačními nástroji od virtuální ústředny až po chatboty
>
Jsme česká firma s podporou 24/7
>
Máme za sebou 30 let zkušeností s firemní komunikací
Usnadněte vašim zákazníkům a operátorům komunikaci v call centru i helpdesku sjednocením všech kanálů do jednoho nástroje.
>
Ušetřete náklady pomocí omnichannel komunikačnímu systému

Ušetřete náklady pomocí omnichannel komunikačnímu systému

Naše multikanálová platforma propojí všechny vaše komunikační nástroje přehledně na jedno místo.  

Díky našemu softwaru pro customer care jste tu pro své klienty napříč všemi komunikačními kanály, každého z nich dokážete oslovit přesně podle jím preferovaného typu komunikace nebo můžete vytvářet automatické odpovědi. 

Ušetříte tak až 42 % nákladů na vaše call centrum. Mnohonásobně se zvýší nejen pohodlí zákazníka ale i vašich zaměstnanců, kteří mají všechny potřebné informace o historii komunikace a objednávkách na jednom místě. Vaše data i data klientů jsou přitom stále v naprostém bezpečí.

Řiďte komunikaci napříč všemi kanály pohodlně z jednoho místa

Naše technologie CDP je ústřední systém, který sbírá a propojuje zákaznická data ze všech online i offline komunikačních kanálů. Do jedné přehledné databáze dokáže sloučit data z vašich webových stránek, aplikací, kontaktního centra, CRM, ERP, věrnostních karet i platebních systémů. Díky tomu získáte:

  • marketingovou databázi klientů, 
  • schopnost předvídat budoucí chování zákazníka, 
  • analýzu dat v reálném čase, 
  • možnost automatizace scénářů nad databází.
>
Řiďte komunikaci napříč všemi kanály pohodlně z jednoho místa
>
Chatbot jako první linie customer care

Chatbot jako první linie customer care

Chcete využít klientskou komunikaci na maximum? Pořiďte si chytrého pomocníka, kterého si zamilujete. Chatbot je inteligentní nástroj, který dokáže hravě zvýšit vaše obraty v obchodě, a přitom díky automatizaci snížit back office náklady. Řadu úkonů zvládne vyřešit sám včetně tvorby smlouvy nebo zadání příkazu k odeslání dopisu. Také hravě odbaví jednoduché dotazy, čímž uvolní ruce vašim operátorům pro komplikovanější činnosti.

Náš chatbot navíc perfektně ovládá český jazyk, umí automatizovat back office procesy a kompletně vyřeší až 70 % požadavků mířených na call centrum.

Jak pomáháme klientům s komunikací

Ketodiet je retailová společnost, která prodává vlastní produkty a služby v oblasti redukce váhy, speciální výživy a výživového poradenství. S rozvojem firmy samotné musel zákonitě přijít i rozvoj komunikačního portfolia, protože stávající přestávalo stačit. A právě s tímto se na nás firma Ketodiet obrátila.  

Společnost Carsome Group - největší malajsijský technologický jednorožec a největší platforma pro e-commerce v jihovýchodní Asii pro nákup a prodej ojetých automobilů - chtěla optimalizovat svůj zákaznický servis a proces generování zákazníků.

Nové požadavky zákazníků vedly k potřebě nových komunikačních kanálů

Technologičtí partneři, bez kterých by to nešlo. Na tvorbě vašich řešení s námi spolupracují:

Twilion Surfly Quadient ProfiSMS Mailkit Kadel inSign Infobip Feedyou Circularo Bank iD
20letá tradice firmy
Optimalizace klientské komunikace je naší doménou už 20 let. Za tu dobu jsme získali důvěru těch nejznámějších firem na trhu. 75 % z nich pomáháme s příchozí a odchozí komunikací online i offline více než 12 let.
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
>
© 2023 Copy General, Všechna práva vyhrazena.

Zásady zpracování osobních údajů

Nastavení cookies