Jeden nástroj pro váš zákaznický servis
Usnadněte práci svým operátorům a získejte díky jedinému systému snadný přístup ke všem konverzacím se zákazníky i jejich datům. Ať už jde o hovory, e-maily, SMS zprávy, nebo sociální sítě.
Propojte všechny kanály zákaznického centra do jednoho nástroje a zjednodušte si práci pomocí virtuální ústředny, IVR a inteligentních chatbotů. Díky analýze v reálném čase budete mít o všech datech neustálý přehled.
Jeden nástroj pro váš zákaznický servis
Usnadněte práci svým operátorům a získejte díky jedinému systému snadný přístup ke všem konverzacím se zákazníky i jejich datům. Ať už jde o hovory, e-maily, SMS zprávy, nebo sociální sítě.
Propojte všechny kanály zákaznického centra do jednoho nástroje a zjednodušte si práci pomocí virtuální ústředny, IVR a inteligentních chatbotů. Díky analýze v reálném čase budete mít o všech datech neustálý přehled.
Proč si vybrat právě naše služby
Naše multikanálová platforma propojí všechny vaše komunikační nástroje přehledně na jedno místo.
Díky našemu softwaru pro customer care jste tu pro své klienty napříč všemi komunikačními kanály, každého z nich dokážete oslovit přesně podle jím preferovaného typu komunikace nebo můžete vytvářet automatické odpovědi.
Ušetříte tak až 42 % nákladů na vaše call centrum. Mnohonásobně se zvýší nejen pohodlí zákazníka ale i vašich zaměstnanců, kteří mají všechny potřebné informace o historii komunikace a objednávkách na jednom místě. Vaše data i data klientů jsou přitom stále v naprostém bezpečí.
Naše technologie CDP je ústřední systém, který sbírá a propojuje zákaznická data ze všech online i offline komunikačních kanálů. Do jedné přehledné databáze dokáže sloučit data z vašich webových stránek, aplikací, kontaktního centra, CRM, ERP, věrnostních karet i platebních systémů. Díky tomu získáte:
Chcete využít klientskou komunikaci na maximum? Pořiďte si chytrého pomocníka, kterého si zamilujete. Chatbot je inteligentní nástroj, který dokáže hravě zvýšit vaše obraty v obchodě, a přitom díky automatizaci snížit back office náklady. Řadu úkonů zvládne vyřešit sám včetně tvorby smlouvy nebo zadání příkazu k odeslání dopisu. Také hravě odbaví jednoduché dotazy, čímž uvolní ruce vašim operátorům pro komplikovanější činnosti.
Náš chatbot navíc perfektně ovládá český jazyk, umí automatizovat back office procesy a kompletně vyřeší až 70 % požadavků mířených na call centrum.
Ketodiet je retailová společnost, která prodává vlastní produkty a služby v oblasti redukce váhy, speciální výživy a výživového poradenství. S rozvojem firmy samotné musel zákonitě přijít i rozvoj komunikačního portfolia, protože stávající přestávalo stačit. A právě s tímto se na nás firma Ketodiet obrátila.
Společnost Carsome Group - největší malajsijský technologický jednorožec a největší platforma pro e-commerce v jihovýchodní Asii pro nákup a prodej ojetých automobilů - chtěla optimalizovat svůj zákaznický servis a proces generování zákazníků.
Nové požadavky zákazníků vedly k potřebě nových komunikačních kanálů
Technologičtí partneři, bez kterých by to nešlo. Na tvorbě vašich řešení s námi spolupracují: