Klientské kontaktní centrum
Získejte díky omnichannel komunikaci přístup ke konverzacím i jejich historii napříč všemi kanály přehledně z jednoho místa. Ať už jde o e-maily, SMS zprávy nebo sociální sítě.
Nastavte automatická oznámení a zjednodušte si práci pomocí inteligentních chatbotů. Díky analýze v reálném čase budete mít o všech datech neustálý přehled.
Klientské kontaktní centrum
Získejte díky omnichannel komunikaci přístup ke konverzacím i jejich historii napříč všemi kanály přehledně z jednoho místa. Ať už jde o e-maily, SMS zprávy nebo sociální sítě.
Nastavte automatická oznámení a zjednodušte si práci pomocí inteligentních chatbotů. Díky analýze v reálném čase budete mít o všech datech neustálý přehled.
Zdarma vám zpracujeme úvodní analýzu a navrhneme, jak nejlépe komunikaci s vašimi klienty vylepšit.
Pořiďte si chytrého pomocníka, kterého si zamilujete. Chatbot je inteligentní nástroj, který dokáže hravě zvýšit vaše obraty v obchodě, a přitom díky automatizaci sníží back-office náklady.
Od klientů zvládne získat všechny potřebné informace a vytvořit podle nich smlouvu. Pomůže jim podepsat ji elektronickým podpisem, odešle ji a klidně vytiskne i papírovou kopii, kterou pošle na požadovanou adresu.
Omnichannel komunikace propojí všechny komunikační nástroje vašich klientů přehledně na jedno místo.
Na vaše klienty tak dokáže cílit napříč všemi komunikačními kanály, každého oslovit přesně podle jím preferovaného typu komunikace i tvořit automatické odpovědi. Díky této můžete ušetřit až 42 % nákladů na péči o zákazníky. Mnohonásobně se zvýší nejen pohodlí zákazníka, ale i vaše míra konverze. Vaše data i data klientů jsou přitom stále v naprostém bezpečí. Naše nástroje jsou certifikovány pro správu finančních a zdravotních údajů a vše probíhá v souladu s ochranou osobních dat.
Získejte centralizovaný pohled na své zákazníky a všechny jejich komunikační cesty. Technologie CDP je ústřední systém, který sbírá a propojuje zákaznická data ze všech online i offline zdrojů. Do jedné přehledné databáze dokáže sloučit data z vašich webových stránek, aplikací, kontaktního centra, CRM, ERP, věrnostních karet i platebních systémů. Díky tomu získáte:
Společnost Carsome Group - největší malajsijský technologický jednorožec a největší platforma pro e-commerce v jihovýchodní Asii pro nákup a prodej ojetých automobilů - chtěla optimalizovat svůj zákaznický servis a proces generování zákazníků.
Nové požadavky zákazníků vedly k potřebě nových komunikačních kanálů
Digitalizace komunikace zákaznických služeb
Technologičtí partneři, bez kterých by to nešlo. Na tvorbě vašich řešení s námi spolupracují: