Klientské kontaktní centrum

Získejte díky omnichannel komunikaci přístup ke konverzacím i jejich historii napříč všemi kanály přehledně z jednoho místa. Ať už jde o e-maily, SMS zprávy nebo sociální sítě.

Nastavte automatická oznámení a zjednodušte si práci pomocí inteligentních chatbotů. Díky analýze v reálném čase budete mít o všech datech neustálý přehled.

Klientské kontaktní centrum
Klientské kontaktní centrum

Klientské kontaktní centrum

Získejte díky omnichannel komunikaci přístup ke konverzacím i jejich historii napříč všemi kanály přehledně z jednoho místa. Ať už jde o e-maily, SMS zprávy nebo sociální sítě.

Nastavte automatická oznámení a zjednodušte si práci pomocí inteligentních chatbotů. Díky analýze v reálném čase budete mít o všech datech neustálý přehled.

Zdarma vám zpracujeme úvodní analýzu a navrhneme, jak nejlépe komunikaci s vašimi klienty vylepšit.

>
Úvodní analýza zdarma
>
Úspora až 50 % nákladů díky propojení všech dat a nástrojů
>
Česká podpora 24/7
>
30 let zkušeností na trhu
Usnadněte si komunikaci v call centru i helpdesku sjednocením všech kanálů do jednoho nástroje.
>
Chatbot jako první linie customer care

Chatbot jako první linie customer care

Pořiďte si chytrého pomocníka, kterého si zamilujete. Chatbot je inteligentní nástroj, který dokáže hravě zvýšit vaše obraty v obchodě, a přitom díky automatizaci sníží back-office náklady.

Od klientů zvládne získat všechny potřebné informace a vytvořit podle nich smlouvu. Pomůže jim podepsat ji elektronickým podpisem, odešle ji a klidně vytiskne i papírovou kopii, kterou pošle na požadovanou adresu.

Chatbota si vy i vaši zákazníci oblíbíte, protože:

  • perfektně ovládá český jazyk,
  • první výsledky uvidíte už během několika dní, 
  • díky automatizaci sníží počet dotazů až o 70 %, 
  • dokáže kompletně vyřešit až 70 % požadavků,
  • postará se o automatizaci backoffice procesů. 
>
Chatbota si vy i vaši zákazníci oblíbíte, protože:
>
Ušetřete náklady pomocí omnichannel komunikace

Ušetřete náklady pomocí omnichannel komunikace

Omnichannel komunikace propojí všechny komunikační nástroje vašich klientů přehledně na jedno místo. 

Na vaše klienty tak dokáže cílit napříč všemi komunikačními kanály, každého oslovit přesně podle jím preferovaného typu komunikace i tvořit automatické odpovědi. Díky této můžete ušetřit až 42 % nákladů na péči o zákazníky. Mnohonásobně se zvýší nejen pohodlí zákazníka, ale i vaše míra konverze. Vaše data i data klientů jsou přitom stále v naprostém bezpečí. Naše nástroje jsou certifikovány pro správu finančních a zdravotních údajů a vše probíhá v souladu s ochranou osobních dat.

Řiďte komunikaci napříč všemi kanály pohodlně z jednoho místa

Získejte centralizovaný pohled na své zákazníky a všechny jejich komunikační cesty. Technologie CDP je ústřední systém, který sbírá a propojuje zákaznická data ze všech online i offline zdrojů. Do jedné přehledné databáze dokáže sloučit data z vašich webových stránek, aplikací, kontaktního centra, CRM, ERP, věrnostních karet i platebních systémů. Díky tomu získáte:

  • marketingovou databázi klientů, 
  • schopnost předvídat budoucí chování zákazníka, 
  • analýzu dat v reálném čase, 
  • možnost automatizace databáze.
>
Řiďte komunikaci napříč všemi kanály pohodlně z jednoho místa

Jak pomáháme klientům s komunikací

Společnost Carsome Group - největší malajsijský technologický jednorožec a největší platforma pro e-commerce v jihovýchodní Asii pro nákup a prodej ojetých automobilů - chtěla optimalizovat svůj zákaznický servis a proces generování zákazníků.

Nové požadavky zákazníků vedly k potřebě nových komunikačních kanálů

Technologičtí partneři, bez kterých by to nešlo. Na tvorbě vašich řešení s námi spolupracují:

Twilion Surfly Quadient ProfiSMS Mailkit Kadel inSign Infobip Feedyou Circularo Bank iD
20letá tradice firmy
Optimalizace klientské komunikace je naší doménou už 20 let. Za tu dobu jsme získali důvěru těch nejznámějších firem na trhu. 75 % z nich pomáháme s příchozí a odchozí komunikací online i offline více než 12 let.
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
>
© 2023 Copy General, Všechna práva vyhrazena.

Zásady zpracování osobních údajů

Nastavení cookies