Konzultační služby 

Pomůžeme vám dosáhnout efektivní komunikace s klienty a skloubit jejich očekávání s možnostmi vašich IT procesů. Na vaši zákaznickou zkušenost (CX) a komunikaci se podíváme nezaujatým pohledem a odhalíme rozdíly mezi tím, co vašim klientům říkáte, a co doopravdy chtějí slyšet

Konzultační služby 
Konzultační služby 

Konzultační služby 

Pomůžeme vám dosáhnout efektivní komunikace s klienty a skloubit jejich očekávání s možnostmi vašich IT procesů. Na vaši zákaznickou zkušenost (CX) a komunikaci se podíváme nezaujatým pohledem a odhalíme rozdíly mezi tím, co vašim klientům říkáte, a co doopravdy chtějí slyšet

Zdarma vám zpracujeme úvodní analýzu a navrhneme, jak nejlépe komunikaci s vašimi klienty vylepšit.

>
Úspora až 50 % nákladů díky automatizaci
>
Česká podpora 24/7
>
Řešení na míru díky technologické nezávislosti
>
30 let zkušeností na trhu
Pomůžeme vám lépe porozumět vašim klientům a nabídnout jim přesně to, co potřebují.
>
Mystery shopping

Mystery shopping

Mystery shopping vám otevře oči. Zmapujeme klíčové scénáře vašich služeb, podíváme se na ně pohledem klientů a zjistíme, zda personalizovaná komunikace odpovídá jejich očekávání a potřebám. 

Odhalíme slabá místa a navrhneme řešení k jejich zlepšení, díky kterému vaše zisky opět porostou

Mapování zákaznické cesty

Pomůžeme vám vcítit se do vašich klientů. Zmapujeme krok za krokem celou jejich zákaznickou cestu a získáme vám tak cenný vhled do zkušeností a pocitů, které cestou k nákupu u vás prožívají. 

Zjistíme, kde dochází k zádrhelům a odkud vám utíkají klienti ke konkurenci. Navrhneme, jak procesy v daných bodech vylepšit, a klienty si tak udržet.

>
Mapování zákaznické cesty
>
Analýza firemních procesů

Analýza firemních procesů

Máme bohaté zkušenosti s projekty pro velké banky, utility a další společnosti, pro které je prioritou nejen efektivní, ale hlavně bezpečná komunikace. Postaráme se, aby taková byla i ta vaše.  

Zhodnotíme vaše firemní procesy a navrhneme, co vylepšit, aby vaše elektronická komunikace odpovídala těm nejpřísnějším bezpečnostním požadavkům.  

Školení a vzdělávání

Naučíme vás, jak zlepšit zákaznickou zkušenost, jak zefektivnit digitální komunikaci, nebo připravíme jakékoliv školení přímo na míru vašim potřebám. 

Parametry i rozsah školení přizpůsobíme vašim požadavkům v souladu s aktuálními novinkami. Základní školení trvá 2 hodiny, ale rádi pro vás připravíme i několikadenní intenzivní kurz. 

Školíme srozumitelnou, a pokud chcete, tak i zábavnou formou. Těšit se můžete na praktické ukázky i cvičení, které vám pomohu vyzkoušet si nově nabité vědomosti v praxi a lépe si je tak osvojit

>
Školení a vzdělávání

Jak pomáháme klientům s komunikací

Mutua Madrileña je se stovkami tisíc zákazníků po celé zemi nejrozšířenější pojišťovnou ve Španělsku, která poskytuje životní, automobilové, zdravotní a úrazové pojištění a také penzijní a investiční fondy.

UNICEF, Dětský fond Organizace spojených národů, usiluje o lepší svět pro každé dítě, každý den a všude. UNICEF pracuje na nejtěžších místech světa, aby se dostal k nejznevýhodněnějším dětem na světě. Jsme rádi, že jim pomáhá i naše komunikační řešení

Technologičtí partneři, bez kterých by to nešlo. Na tvorbě vašich řešení s námi spolupracují:

Meiro logo Surfly Quadient ProfiSMS Mailkit Kadel inSign Infobip Feedyou Circularo Bank iD
20letá tradice firmy
Optimalizace klientské komunikace je naší doménou už 20 let. Za tu dobu jsme získali důvěru těch nejznámějších firem na trhu. 75 % z nich pomáháme s příchozí a odchozí komunikací online i offline více než 12 let.
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
Home Credit
Allianz
ČEZ
Generali Česká pojišťovna
NN
EON
ČSOB Stavební spořitelna
O2
Uniqa
>
© 2024 Copy General, Všechna práva vyhrazena.

Zásady zpracování osobních údajů

Nastavení cookies