Konzultační služby
Pomůžeme vám dosáhnout efektivní komunikace s klienty a skloubit jejich očekávání s možnostmi vašich IT procesů. Na vaši zákaznickou zkušenost (CX) a komunikaci se podíváme nezaujatým pohledem a odhalíme rozdíly mezi tím, co vašim klientům říkáte, a co doopravdy chtějí slyšet.
Konzultační služby
Pomůžeme vám dosáhnout efektivní komunikace s klienty a skloubit jejich očekávání s možnostmi vašich IT procesů. Na vaši zákaznickou zkušenost (CX) a komunikaci se podíváme nezaujatým pohledem a odhalíme rozdíly mezi tím, co vašim klientům říkáte, a co doopravdy chtějí slyšet.
Zdarma vám zpracujeme úvodní analýzu a navrhneme, jak nejlépe komunikaci s vašimi klienty vylepšit.
Mystery shopping vám otevře oči. Zmapujeme klíčové scénáře vašich služeb, podíváme se na ně pohledem klientů a zjistíme, zda personalizovaná komunikace odpovídá jejich očekávání a potřebám.
Odhalíme slabá místa a navrhneme řešení k jejich zlepšení, díky kterému vaše zisky opět porostou.
Pomůžeme vám vcítit se do vašich klientů. Zmapujeme krok za krokem celou jejich zákaznickou cestu a získáme vám tak cenný vhled do zkušeností a pocitů, které cestou k nákupu u vás prožívají.
Zjistíme, kde dochází k zádrhelům a odkud vám utíkají klienti ke konkurenci. Navrhneme, jak procesy v daných bodech vylepšit, a klienty si tak udržet.
Máme bohaté zkušenosti s projekty pro velké banky, utility a další společnosti, pro které je prioritou nejen efektivní, ale hlavně bezpečná komunikace. Postaráme se, aby taková byla i ta vaše.
Zhodnotíme vaše firemní procesy a navrhneme, co vylepšit, aby vaše elektronická komunikace odpovídala těm nejpřísnějším bezpečnostním požadavkům.
Naučíme vás, jak zlepšit zákaznickou zkušenost, jak zefektivnit digitální komunikaci, nebo připravíme jakékoliv školení přímo na míru vašim potřebám.
Parametry i rozsah školení přizpůsobíme vašim požadavkům v souladu s aktuálními novinkami. Základní školení trvá 2 hodiny, ale rádi pro vás připravíme i několikadenní intenzivní kurz.
Školíme srozumitelnou, a pokud chcete, tak i zábavnou formou. Těšit se můžete na praktické ukázky i cvičení, které vám pomohu vyzkoušet si nově nabité vědomosti v praxi a lépe si je tak osvojit.
Digitalizace komunikace zákaznických služeb
Mutua Madrileña je se stovkami tisíc zákazníků po celé zemi nejrozšířenější pojišťovnou ve Španělsku, která poskytuje životní, automobilové, zdravotní a úrazové pojištění a také penzijní a investiční fondy.
UNICEF, Dětský fond Organizace spojených národů, usiluje o lepší svět pro každé dítě, každý den a všude. UNICEF pracuje na nejtěžších místech světa, aby se dostal k nejznevýhodněnějším dětem na světě. Jsme rádi, že jim pomáhá i naše komunikační řešení
Technologičtí partneři, bez kterých by to nešlo. Na tvorbě vašich řešení s námi spolupracují: