Digitální podpis pro firmy
Podepisujte digitálně smluvní i interní dokumenty online – rychle a bezpečně s možností nastavení automatického workflow podpisů, ověření přes Bank ID nebo možností prokázání identity podepisujícího až na úroveň AML.
Digitální podpis implementujeme v řádu jednotek dní a vše nastavíme za vás bez ohledu na složitost návazností a pravidel ve vaší společnosti.
Digitální podpis pro firmy
Podepisujte digitálně smluvní i interní dokumenty online – rychle a bezpečně s možností nastavení automatického workflow podpisů, ověření přes Bank ID nebo možností prokázání identity podepisujícího až na úroveň AML.
Digitální podpis implementujeme v řádu jednotek dní a vše nastavíme za vás bez ohledu na složitost návazností a pravidel ve vaší společnosti.
Díky nástroji DigiSign dokumenty snadno, rychle a bezpečně opatříte digitálním podpisem. Tyto dokumenty, i komplexní smlouvy, nabídky či formuláře, můžete jednoduše automaticky vytvořit na pár kliknutí nástrojem Interactive.
Kombinací obou nástrojů zdigitalizujete a zautomatizujete smluvní a dokumentační administrativní procesy, výrazně zefektivníte svůj back-office, product management i sales a dosáhnete na administrativní úrovni plného potenciálu digitální transformace.
Díky partnerství s Bankovní identitou a Bank ID garantujeme ověření digitálních podpisů a identity podepisujících až do úrovní AML a KYC. Všechny smlouvy a nabídky tak mohou vaši zákazníci podepsat online – rychle, pohodlně a bez nutnosti návštěvy vaší pobočky či kanceláře. K dispozici jsou i možnosti scanu dokladů a potvrzovacích plateb.
Samozřejmostí je plná integrace nástroje DigiSign do vašeho firemního prostředí včetně možnosti provozu čistě on-premise. Nástroj se kompletně vyvíjí v ČR, díky čemuž garantujeme podporu 24/7 a možnost dodávek řešení přímo na míru vašim potřebám.
Implementaci zvládneme v řádu jednotek dní a vše nastavíme za vás bez ohledu na složitost návazností a pravidel ve vaší společnosti. K implementaci a provozu nemusíte alokovat čas svého IT oddělení.
Rádi vám nakonfigurujeme i nejrůznější workflows s digitálními podpisy – např. od digitálního podpisu zákazníka přes podpis právníka až po podepsání jednatelem společnosti. To vše i s ohledem na interní zastupitelnost – např. při nepodepsání do 2 dnů se bude digitální podpis automaticky delegovat na příslušného pracovníka. Všechny tyto procesy navíc evidujeme tzv. auditní stopou – časovým razítkem v rámci digitálního podpisu dokážeme ochránit dokument před případnou nežádoucí změnou uvedených údajů.
Ketodiet je retailová společnost, která prodává vlastní produkty a služby v oblasti redukce váhy, speciální výživy a výživového poradenství. S rozvojem firmy samotné musel zákonitě přijít i rozvoj komunikačního portfolia, protože stávající přestávalo stačit. A právě s tímto se na nás firma Ketodiet obrátila.
Našeho klienta společnost Vodafone snad ani nemusíme představovat. Široká veřejnost ho zná jako jednoho z největších a roky etablovaných mobilních operátorů. Oslovili nás kvůli přílišné složitosti administrativních procesů corporate sales. Před námi stál nemalý úkol: zjednodušit a zautomatizovat vnitřní procesy, což jsme řešili se zástupcem společnosti Kryštofem Zbytovským.
UNICEF, Dětský fond Organizace spojených národů, usiluje o lepší svět pro každé dítě, každý den a všude. UNICEF pracuje na nejtěžších místech světa, aby se dostal k nejznevýhodněnějším dětem na světě. Jsme rádi, že jim pomáhá i naše komunikační řešení