Jak se správně starat o osobní údaje podle GDPR

Customer care
02. 6. 2023

Základními principy GDPR jsou regulace shromažďování, zpracování a uchovávání osobních údajů a stanovení práv i povinností subjektů, kteří s těmito údaji pracují. Zálohování dat je klíčové pro zajištění dostupnosti firemních dat, GDPR ale vyžaduje, aby tento proces neohrozil práva subjektů údajů. Společnost Copy General pečlivě dodržuje zákony GDPR a uchovává pouze nezbytné údaje svých klientů a obchodních partnerů v bezpečí. 

Jak se správně starat o osobní údaje podle GDPR

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) 

GDPR představuje významný právní předpis, který se zabývá problematikou ochrany soukromí. Tento právní předpis se vztahuje na celou Evropskou unii a na všechny organizace, které podnikají v rámci této oblasti. Jeho hlavním účelem je zajistit ochranu práv spotřebitelů na soukromí, což vyžaduje, aby každá organizace na světě, která shromažďuje osobní údaje obyvatel EU, respektovala a dodržovala požadavky GDPR. 

Základní principy GDPR 

Základní principy GDPR spočívají v regulaci shromažďování, zpracování a uchovávání osobních údajů. Tento právní předpis stanovuje práva a povinnosti subjektů, kteří s těmito údaji pracují, včetně: 

  • práva na informace o shromažďovaných údajích,  
  • práva na přístup k těmto údajům, 
  • práva na opravu chybných údajů a  
  • práva na výmaz. 

Záloha a sběr dat 

Zálohování je klíčové pro zajištění toho, aby byla firemní data vždy k dispozici tam, kde a kdy jsou potřeba. Právě z tohoto důvodu mnoho firem bere zálohování jako součást svých každodenních IT aktivit. Regulací, kterou představuje GDPR, je zajistit, aby tento proces neohrozil práva „subjektů údajů“. K tomu a k dosažení plného pokrytí je nutné zavést vhodná technická a organizační opatření. Aby bylo možné zpracovávat osobní údaje subjektů, je třeba získat souhlas s GDPR. 

Sedm klíčových principů ochrany osobních údajů podle GDPR 

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) vychází ze sedmi klíčových principů ochrany osobních údajů. Každý z nich je důležitý a společně tvoří základ GDPR. Podniky a organizace, které se řídí těmito principy, jsou v souladu s GDPR a zajišťují ochranu osobních údajů svých klientů. Pokud je tedy při sběru a zpracování dat dodržujete, zůstanete v souladu s nařízením. O jaké principy se jedná? 

  • zákonnost, spravedlnost a transparentnost 
  • omezení účelu 
  • omezení dat 
  • přesnost 
  • omezení ukládání 
  • integrita a důvěrnost 
  • zodpovědnost 

Jak společnost Copy General pečuje o osobní údaje svých klientů a obchodních partnerů? 

Společnost Copy General přistupuje k informacím o zpracování osobních údajů svých klientů a obchodních partnerů velmi pečlivě a s ohledem na zákon o ochraně osobních údajů, tedy GDPR. V rámci zpracování osobních údajů společnost Copy General upozorňuje na to, že sbírá pouze nezbytné údaje, které jsou nutné pro poskytování služeb svým zákazníkům a řízení vztahů s obchodními partnery. Tyto údaje jsou uchovávány v bezpečí a jsou chráněny před ztrátou, narušením a neoprávněným přístupem.  

Spolehlivý partner pro vaše podnikání 

Celkově Copy General přistupuje k informacím o zpracování osobních údajů svých klientů a obchodních partnerů s vysokou mírou zodpovědnosti a respektu k ochraně osobních údajů a GDPR. Klienti mají navíc možnost kdykoliv žádat o vysvětlení, jaké údaje jsou o nich uchovávány a jak jsou zpracovávány. Společnost Copy General je spolehlivý partner, na kterého se můžete vždy s klidným svědomím obrátit. Neváhejte a kdykoli nás kontaktujte.  

Sdílet článek na sociálních sítích: > > >
Kontaktujte nás

Další články

Náš zákazník, náš pán – co mu na očích vidíme, to překotně plníme, téměř na rukou ho nosíme. A stejně není spokojený. Nebo je? Jak spokojenost zákazníka měřit a jak získaná data vyhodnocovat? Na následujících řádcích se podíváme nejen na související metriky, ale rozebereme i dotazníky spokojenosti a principy zákaznického benchmarkingu.

Klíče a peněženka – bez nich neodcházíme z domu. A pak je tu ještě další věc, kterou už dnes prakticky nepouštíme z ruky ani ve svých domovech. Věc, díky které můžete být se svými zákazníky prakticky okamžitě ve spojení kdykoliv a kdekoliv. Obyčejný mobilní telefon. Přečtěte si, jak na customer onboarding pomocí textových a RCS zpráv.

>
© 2024 Copy General, Všechna práva vyhrazena.

Zásady zpracování osobních údajů

Nastavení cookies