Vytvořili jsme pro naše klienty službu, která jim usnadní vymáhání pohledávek. Řešení dodáváme jako managed service, kde veškeré komunikační prostředky a nástroje běží v naší režii a klient nám pouze poskytne data.
Naším cílem bylo vytvořit pro klienty automatizovaný vícekrokový komunikační scénář, který odběratele upozorní na nesplacené pohledávky. A zároveň mu nabídne nízkoprahové možnosti okamžité úhrady pohledávky anebo další možnosti řešení.
Ukázka vícekrokového scénáře
Začít používat službu je pro klienta velmi rychlé a snadné. Před jeho spuštěním od klienta potřebujeme pouze:
Scénář je možné obsluhovat přes rozhraní API – klient si tak může sám přidávat další adresáty k oslovení.
Emaily odesíláme z delegované e-mailové adresy s korporátní identitou zadavatele a může obsahovat:
SMS zprávy mají omezený rozsah sdělení a mohou obsahovat:
Kromě toho můžete nastavit SMS jako obousměrné, kdy adresát bude mít možnost na SMS odpovědět a spustit tak návazné automatizované procesy.
Obsah sdělení dokážeme personalizovat v reálném čase a může tak obsahovat například:
Stejně jako v případě SMS i zde je možnost nastavení oboustranného scénáře, kdy klient bude moct do určité míry se systémem interagovat. Jak? Může se například identifikovat rodným číslem, dávat zpětnou vazbu ve formě ano/ne nebo třeba vybírat z možností 1–5.
Tradiční metoda, která poskytuje možnost silné personalizace a platbu přes QR kód.
Vytvoříme personalizovanou mikrostránku s interaktivními prvky pro zpracování složitějších procesů, jako je například:
Konverzní poměr se pohybuje mezi 20–40 % v závislosti na typu pohledávky.
Klient má nízké vstupní náklady a integrace není vůbec náročná. Zato návratnost investice je velmi slušná i u pohledávek, které jsou jinak velmi obtížně vymahatelné.
„Sešívaní“ aneb SK Slavia Praha je klub založený v roce 1892, který se pyšní 21 tituly z československé a české ligy. Právě tomuto fotbalovému klubu s bohatou historií jsme pomohli zlepšit péči o VIP fanoušky a zaměstnance a společně jsme vytvořili řešení pro rozesílání personalizovaných narozeninových přání.
V České republice patříme k jednomu z nejvýznamnějších poskytovatelů tiskových řešení. Máme přes 30 let zkušeností na trhu, 200 zaměstnanců a více než 2000 klientů. Dělíme se na 3 divize – CGOS, PLAN a PRINT. V této případové studii rozebereme, jak divize CGOS, která zajišťuje efektivní propojování tisku s digitálem, dodala divizi PRINT systém automatického odesílání personalizovaných narozeninových přání.
Nové požadavky zákazníků vedly k potřebě nových komunikačních kanálů