„Sešívaní“ aneb SK Slavia Praha je klub založený v roce 1892, který se pyšní 21 tituly z československé a české ligy. Právě tomuto fotbalovému klubu s bohatou historií jsme pomohli zlepšit péči o VIP fanoušky a zaměstnance a společně jsme vytvořili řešení pro rozesílání personalizovaných narozeninových přání.
Hospitality oddělení SK Slavia Praha se na nás obrátilo s nápadem na vylepšení klientské komunikace prostřednictvím rozesílání personalizovaných přání k narozeninám pro své VIP fanoušky. My jsme si vzali na starost technické řešení a další rozvoj tohoto kreativního nápadu. Během pár dní bylo vše hotovo a připraveno na první plně automatizované rozesílky.
Cílem bylo vytvořit nejen personalizovaná narozeninová přání pro oslavence, ale také denní a týdenní e-mailový přehled narozenin zaměstnanců a VIP fanoušků, který obdrží hospitality oddělení a další vybrané osoby. Díky tomu nezapomenou na žádné narozeniny, získají dokonalý přehled a mohou oslavenci popřát osobně, nebo dokonce uspořádat pořádnou party.
Od skvělého nápadu byl jen krůček k precizní definici klíčových detailů personalizované kampaně. Blahopřání pro VIP klienty si vyžaduje zvláštní pozornost zejména v těchto bodech:
Naplno jsme využili možnosti a přednosti SMS a emailu. Přání jsme spojili s vizuálním stylem značky a přidali personalizované oslovení. VIP fanouškům i zaměstnancům klubu pak přání chodí e-mailem a SMS zprávou. Díky automatizovanému procesu se o narozeninách super VIP fanoušků s předstihem dozví určení zaměstnanci klubu, kteří jim následně přejí osobně.
Na přáních pro zaměstnance jsme se „vyřádili“ více. Přidali jsme prvky, které si spojíte s narozeninovou oslavou (balonky a konfety) a s fotbalem. Všechno jsme samozřejmě ladili do barev fotbalové Slavie. Výsledné přání pak vypadá takto:
Samozřejmostí je, že je vše smluvně podchycené a řešené v rámci GDPR pravidel.
Pro interní potřeby SK Slavia Praha jsme vytvořili formát denního a týdenního přehledu narozenin, který vypadá takto:
Díky automatizovanému systému zasílání narozeninových přehledů a personalizovaných přání si mohou v hospitality oddělení Slavia Praha konečně oddychnout. Tento skvělý nový nástroj nejenom zjednodušil rutinní úkoly, ale zároveň zajistil, že už nikdy na narozeniny žádného kolegy nebo VIP fanouška nezapomenou. Pravidelné a systematické odesílání narozeninových informací pomáhá hospitality oddělení udržovat týmového ducha a posilovat dobré vztahy mezi zaměstnanci. Takže teď, ať už jde o oslavence v kanceláři nebo mezi fanoušky, všichni dostanou své originální přání včas.
„Automatizovaná přání od CGOS výrazně posílila naše vztahy s fanoušky i zaměstnanci. Každý dostává personalizované přání přesně na čas, zatímco my máme celý proces pod dokonalou kontrolou.“
Vytvořili jsme pro naše klienty službu, která jim usnadní vymáhání pohledávek. Řešení dodáváme jako managed service, kde veškeré komunikační prostředky a nástroje běží v naší režii a klient nám pouze poskytne data.
V České republice patříme k jednomu z nejvýznamnějších poskytovatelů tiskových řešení. Máme přes 30 let zkušeností na trhu, 200 zaměstnanců a více než 2000 klientů. Dělíme se na 3 divize – CGOS, PLAN a PRINT. V této případové studii rozebereme, jak divize CGOS, která zajišťuje efektivní propojování tisku s digitálem, dodala divizi PRINT systém automatického odesílání personalizovaných narozeninových přání.
Nové požadavky zákazníků vedly k potřebě nových komunikačních kanálů