Společnost Carsome Group - největší malajsijský technologický jednorožec a největší platforma pro e-commerce v jihovýchodní Asii pro nákup a prodej ojetých automobilů - chtěla optimalizovat svůj zákaznický servis a proces generování zákazníků.
Společnost Carsome Group - největší malajsijský technologický jednorožec a největší platforma pro e-commerce v jihovýchodní Asii pro nákup a prodej ojetých automobilů - chtěla optimalizovat svůj zákaznický servis a proces generování zákazní
S cílem pozvednout proces nákupu a prodeje automobilů zavedla tato digitálně nativní společnost kromě stávající služby "Prodej automobilů" také novou službu "Nákup automobilů". Nová služba však s sebou přinesla řadu komunikačních výzev:
Abychom pomohli společnosti Carsome efektivně komunikovat se zákazníky a zvýšit tak jejich prodej, optimalizovali jsme jejich CX pomocí vícekanálové strategie, která zahrnují
Nákup auta je pravděpodobně druhým nejdražším nákupem po koupi domu. A zákazníci hledají služby, které jsou snadno pochopitelné, a zkušenosti, které jsou intuitivní pro jejich potřeby.
Společnost Carsome pochopila nálady zákazníků. Vzhledem k tomu, že webové stránky jsou prvním místem, kam se zákazníci obracejí, integrovali naše řešení Live Chat, které jim pomáhá se snadno orientovat. Chatbot s klíčovými slovy umožnil zákazníkům najít tu správnou službu. A v případě potřeby možnost chatovat s agentem prostřednictvím konverzace pro složité dotazy, které vyžadují lidský přístup.
Díky integraci rozhraní WhatsApp Business API, které využívá Infobip, mohla společnost Carsome poskytovat personalizované informace nebo zprávy na oblíbené chatovací aplikaci svých zákazníků. Automatizované zprávy po skončení pracovní doby zajistily, že zákazníci dostávali rychlé odpovědi a nebyli ponecháni ve tmě při čekání na odpověď agenta.
To umožnilo společnosti Carsome poskytovat nepřetržitou podporu pro schůzky na testovací jízdy, nákup nebo prodej vozů, vrácení peněz, propagační akce a zpětnou vazbu prostřednictvím chatbota na oblíbených kanálech zákazníků - což zajistilo rychlou konverzi potenciálních zákazníků.
Kromě aplikace WhatsApp mohli rozesílat propagační e-maily přizpůsobené potřebám svých zákazníků.
K vyřešení problému s ověřováním čísel použila společnost Carsome SMS pro ověření OTP a odfiltrovala neplatná čísla.
Společnost Carsome dokázala navázat kontakt se zákazníky po celou dobu jejich cesty a na každém kontaktním místě prostřednictvím jediné platformy. Tento vícekanálový přístup a možnost samoobsluhy vedly k:
"Jsme rádi, že jsme našli řešení na jedné platformě, které pokrývá celou cestu našich zákazníků od služeb až po transakční a propagační aktivity. Řešení společnosti Infobip bylo nejen snadné integrovat, ale také implementovat, což nám umožnilo rychle zprovoznit omnichannel strategii. Answers nám pomohly automatizovat komunikaci přes kanály, které naši zákazníci preferují - webový Live Chat a WhatsApp, Conversations umožnily našim agentům řešit složité dotazy a SMS nám umožnily bezproblémový proces ověřování. Díky Infobipu jsme skutečně schopni poskytnout našim zákazníkům digitalizovaný zážitek z nákupu vozu."
Ketodiet je retailová společnost, která prodává vlastní produkty a služby v oblasti redukce váhy, speciální výživy a výživového poradenství. S rozvojem firmy samotné musel zákonitě přijít i rozvoj komunikačního portfolia, protože stávající přestávalo stačit. A právě s tímto se na nás firma Ketodiet obrátila.
Velký bankovní dům nás požádal o vytvoření plně online komunikačního scénáře, který by usnadnil odložení splátek úvěrů v reakci na možné masivní propady příjmů způsobené pandemií covidu-19. Cílem projektu bylo efektivně a co nejrychleji odbavit velké množství klientů, kteří potřebovali odložit splátky svých úvěrů.
Našeho klienta společnost Vodafone snad ani nemusíme představovat. Široká veřejnost ho zná jako jednoho z největších a roky etablovaných mobilních operátorů. Oslovili nás kvůli přílišné složitosti administrativních procesů corporate sales. Před námi stál nemalý úkol: zjednodušit a zautomatizovat vnitřní procesy, což jsme řešili se zástupcem společnosti Kryštofem Zbytovským.